tisdag 25 mars 2008

Nu har jag också en blogg.........


Har länge inspirerats av alla fina inredningsbloggar och tänkt att det kanske jag också skall ha! Så nu gör jag slag i saken, inspirerad av min kreativa svägerska, lindskogs.blogspot.com.


Jag älskar blått & vitt! På sängkläder, tapeter, kuddar, kläder mm mm! Min första blåvita tingest var en vacker krackelerad vas, som jag fick av min moster när jag konfirmerades. Den har inspirerat mig mycket under årens lopp. Den används framförallt till vita tulpaner och skira sommarblommor.


Jag älskar också stjärnor! De finns överallt i vårt hem; på kuddar, plädar, på fasaden mm. Jag kan helt enkelt inte få nog av stjärnor!


Ett annat av mina stora intressen är att resa! Nya spännande platser, härliga miljöer, god mat & dryck samt hjälpsamma människor. Allt detta inspirerar och förgyller tillvaron!



Detta samt lite annat skall jag förmedla via min blogg, New Me! Välkomna!

Inga kommentarer: