söndag 28 september 2008

Höstfint!

Nu är verkligen hösten kommen! Dimman ligger längs havet och vi tar en skön morgonpromenad och njuter av havets brus och den underbara havsdoften. Efter en timmes promenad blir det kaffe & hembakta kanelbullar på en bänk och vi ser dimman lätta över havet och solen bryter genom.......Välkommen härliga höst!
Jag njuter av hösten och alla dess färger. Jag plockade mossa med mig hem och klädde förra årets adventskransstomme med denna och lite härliga höstblommor. Nu pryder den min ytterdörr och lyser upp vår entré.
Välkommen in!
Jag plockade in ett par kvistar kärleksört, lite mossa och ett rött äpple....kanske lite jullikt men mysigt!
Önskar er alla en skön vecka!

1 kommentar:

s.m.i.l.e sa...

Hej! Det funkade, du hittade mig! Jag heter fortfarande s.m.i.l.e, men blogspot-adressen är numera: smilebloggar.blogspot.com.

Så höstfint du gjort! Jag har inte hunnit...

Trevlig vecka!