måndag 9 februari 2009

Long time no see.......

...ja, det var ett tag sedan! Långsemester till andra sidan jordklotet, datastrul, influensa mm.
MEN nu är jag frisk och kry igen och sugen på att blogga!

Jag blir så inspirerad av alla fina bloggar som jag läser och undrar hur ni orkar och var ni får all er inspiration ifrån! Tack framförallt till er jag känner så väl, Humlebacken och SMILE!


Här är en bild från Rarotonga, en fantastiskt vacker ö som var ett av våra stop på vår underbara resa under jul & nyår. Klart varmt vatten och het vit korallsand, tropiska fruktdrinkar och middag i solnedgången.......det var fantastiskt! Mer bilder kommer.........

Önskar er alla en riktigt skön februarivecka!

2 kommentarer:

s.m.i.l.e sa...

Hej och välkommen tillbaka i bloggvärlden! :-)

Viveka Gulda sa...

Nästan kusligt. Jag gick igenom min blogglista innan idag, och kollade så att din blogg fortfarande stod kvar, jag tänkte att det kan ju inte vara så länge sedan hon skrev, och så kommer det ett inlägg samma dag. Spooky.
Har saknat dig här i bloggvärlden (och såklart i den vanliga).
Vill gärna se bilder från er resa, såklart! Micke och Max åker till Österrike med Wettermarks på fredag, kommer hem nästa helg, men sedan, efter det, då kan vi faktiskt ses:) Har ni många helger inbokade, eller kan man tjinga er en lördag? Kanske den 28 feb?
kram
V