onsdag 11 februari 2009

Vintervitt!

Idag är det vitt ute! Vit, blöt snö täcker hela trädgården och det blåser lätta snöflingor i luften. Ingen sol och lite grått, typiskt skånskt vinterväder. Då är det skönt att sitta inne och mysa!

Själv har jag suttit och skrivit CV hela dagen och försökt komma på allt jag har gjort hitintills i livet....inte helt lätt! Det gäller verkligen att tänka till.
Varför är det så svårt att säga bra saker om sig själv? Det är lätt att berömma andra men jag.......

Men nu är jag faktiskt rätt nöjd med resultatet och nu får den ligga till sig för bedömning av en kunnig person på fredag. Skall bli spännande att få feedback och lite tips & idéer.

Apropå idéer: på lördag är det Alla Hjärtans Dag. Visst är det roligt att skicka ett handgjort kort till någon man håller kär. Idéer finns det massor av på "Better Homes and Gardens" hemsida. Detta enkla kort tyckte jag var fint.
Trevlig kväll!

Inga kommentarer: