måndag 25 augusti 2008

Favoritarmband

Kommer ni ihåg när man var liten och man beundrade farmors/mormors berlockarmband?
De var i rött guld med berlocker som symboliserade händelser i deras liv: barnafödande, födelsedagar, bemärkelsedagar osv. När hon rörde armen/handen så lät det så härligt!
Ett sådant armband drömde jag om..........

Idag är mitt favoritarmband ett liknande fast i silver. Thomas Sabo Charm Club.
Jag har ännu inte lika många berlocker som farmor/mormor och det finns ca 450 st att välja mellan, så det finns några stycken att önska sig! Denna fina väska fick jag av min man senast....undrar vad han menar....!!! Tack älskling!
Denna tycker jag skulle passa mig bra......skall jag önska mig nästa bemärkelsedag!



1 kommentar:

Viveka Gulda sa...

Ja du! de gillar jag också. Vet du om de finns att köpa nånstans här, eller är det bara nätet som gäller?