söndag 6 april 2008

Frisk igen......

Nu är jag pigg igen! Har legat hela veckan med en seg förkylning, som satte sig på stämbanden. Så de senaste dagarna har jag legat i sängen och läst böcker och sovit. Kan varmt rekommendera " Box 21 " av Roslund & Hellström. Nu skall jag köpa deras första bok " Odjuret", som fick fått pris som Nordens bästa deckare.

Solen sken så vackert genom fönstren häromdagen och då var det inte roligt att ligga i sängen och inte orka gå ut. Men jag tog fram kameran och tog lite bilder inne istället.
Vi har stjärnor lite överallt i huset och den första man ser när man kommer in i huset är en zinkstjärna ovanför entrédörren. Vi köpte 2 st likadana och satte en ute ovanför köksdörrarna, men den blev så klen där. Så den skall flyttas till terrassen, när den vårstädats.

Därför blev jag så glad när jag för ett tag sedan hittade en likadan stjärna fast mycket större på " Move " i Smygehamn. Den skall sättas upp på fasaden utåt gatan.


Nu skall jag gå ut på terrassen och njuta av solen en stund! Trevlig söndag!

2 kommentarer:

s.m.i.l.e sa...

Hej! Skönt att du är pigg igen! Saknat dig i blogvärlden! Fina bilder. Hälsa familjen. kram från svägerskan

Anonym sa...

Hittade hit av en slump, vilken mysig och jättefin blogg!! Blev stormförtjust i dina vackra stjärnor, såg var du köpt den ena men nu undrar jag var du köpt de andra två?? Eller kanske vilket tillverkare det är till dem så jag kan leta efter dem här där jag bor!! Är jättetacksam om du tar dig tid att svara, "vill habegäret" vaknade nämligen!!
Nu ska jag kika vidare här på bloggen:-)
Kram