torsdag 10 april 2008

Shopping!


Alla som känner mig vet att jag älskar att shoppa......saker till hemmet, kläder till mig själv eller familjen, samt annat som förgyller tillvaron! Jag blev därför mycket glad när jag på min födelsedag i januari fick presentkort i en av Malmö´s trevligaste inrednings- o presentaffärer "Homeville". Så igår när solen sken och jag kände för att köpa lite nytt till terrassen, åkte jag till Regementsgatan och gick länge och mös! Vilken härlig känsla att kunna gå och plocka det man vill ha utan att betala!

Affären är full av ljuslyktor, zinkkrukor, handdukar, smycken etc så det tar en stund att gå runt och titta & njuta.

Med mig hem fick jag en ljuslykta ( den stora modellen fick jag förra födelsedagen ), en zinkburk, en trädgårdssax, ett dekorationsklot samt ett pärlarmband. Jättekul!
Så tack alla nära och kära för mina fina presenter!

Inga kommentarer: