onsdag 16 april 2008

Vår terrass!

Vår terrass en varm sommarkväll! Våra trädgårdsmöbler har gjort sitt och nu är de sålda! De har följt med oss i 2 flyttar och stått på 3 terrasser under årens lopp. Men nu är det slut!

Jag har länge tittat på konstrotting stolar i svart och nu har vi hittat ett par sköna och prisvärda. Dessa skall stå kring ett fyrkantigt teakbord och vi får de levererade till helgen! Härligt! Så nu hoppas vi på 10-15 grader och sol, så vi kan fika ute på söndag!
Under våra USA-resor har jag sett många varianter av däckstolar, men jag tycker allra bäst om den klassiska vita Adirondack-stolen. Det blir nog 1 eller 2 st i sommar.......härlig att mysa i med en varm filt en sommarkväll!
Detta svarta planteringsbord hade passat alldeles utmärkt tillsammans med mina nya svarta möbler. Jag tror jag skall måla om ett av mina loppisfynd.......


Inga kommentarer: